Лобнер, Надя (2014) Структури дискримінації в доступності освіти для молоді – міжнародні перспективи. Versus (3). pp. 93-103. ISSN 2310-4562
![813-1550-2-PB.pdf [thumbnail of 813-1550-2-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
813-1550-2-PB.pdf
Download (295kB)
Abstract
На підставі явища невідвідування шкільних занять соціально незахищеною молоддю осмислюються структурні умови, що призводять до соціальної ізоляції в системах освіти, а отже, репродукують бідність. Критикується прийнята в суспільстві теза, що рівень бідності можна знизити завдяки освіті: вести мову про подолання бідності за допомогою освіти можна за умови, що освітні системи та установи будуть доступними для всіх і запобігатимуть соціальній ізоляції. Критично оцінюється принцип можливостей, розглядається явище пропуску навчальних занять і відмова від участі в суспільному житті, робиться спроба системного опису відносин в освітніх системах, які (ре)продукують ізоляцію.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 14:59 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/433 |