Матвієнко, Петро (2014) Філософія освіти як чинник раціоналізації освітньої галузі. Versus (3). pp. 70-74. ISSN 2310-4562
![809-1542-2-PB.pdf [thumbnail of 809-1542-2-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
809-1542-2-PB.pdf
Download (248kB)
Abstract
Філософія освіти виконує роль «раціоналізатора» у царині освітнього знання. Вона має два складники – освітній і філософський, які перебувають у стані рефлексивних взаємин. Саме тому низку важливих для освітньої галузі проблем автор класифікує за такими категоріями: філософсько-освітні й освітньо-філософські. Націленість філософії освіти на розв’язання принаймні цих проблем надає їй цілком очевидного практичного смислу та змісту. У статті досліджуються проблеми обох груп, оскільки вони взаємопов’язані й часто мають спільне коріння, що «ховається» у своєрідному «метабазисі». Цим метабазисом щодо освіти й філософії можуть слугувати соціокультурні, локальні чи темпоральні особливості формування ситуації філософської рефлексії та процесу освіти. Усе це потребує аналізу проблем викладання філософії у вищій школі, що може допомогти в пошуках підходів до розв’язання більш загальних проблем.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 08:00 |
Last Modified: | 04 Nov 2020 08:41 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/429 |