Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної хореографічної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти

Червонська, Л. М. and Ускова, Альона (2019) Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної хореографічної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). pp. 369-376. ISSN 2412-9208

[thumbnail of 42.pdf]
Preview
Text
42.pdf

Download (477kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто особливості побудови форми adagio та її значення на уроках класичного танцю у процесі підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Уточнено сутність поняття «adagio». Визначено і проаналізовано різноманітні форми adagio та їх значення у процесі підготовки майбутніх фахівців на уроках класичного танцю. Обґрунтовано методику опанування форм adagio студентами-хореографами у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання класичного танцю» на різних курсах навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4400 not found.
Date Deposited: 11 Jul 2019 07:30
Last Modified: 07 Dec 2020 08:41
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4270

Actions (login required)

View Item
View Item