Червонська, Л. М. and Ускова, Альона (2019) Значення форми adagio на уроках класичного танцю у процесі професійної хореографічної підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). pp. 369-376. ISSN 2412-9208
42.pdf
Download (477kB) | Preview
Abstract
У статті розглянуто особливості побудови форми adagio та її значення на уроках класичного танцю у процесі підготовки студентів-хореографів у вищих закладах освіти. Уточнено сутність поняття «adagio». Визначено і проаналізовано різноманітні форми adagio та їх значення у процесі підготовки майбутніх фахівців на уроках класичного танцю. Обґрунтовано методику опанування форм adagio студентами-хореографами у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання класичного танцю» на різних курсах навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4400 not found. |
Date Deposited: | 11 Jul 2019 07:30 |
Last Modified: | 07 Dec 2020 08:41 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4270 |