Воробйова, Любов (2014) Світоглядна основа освіти: філософський пошук універсальності. Versus (3). pp. 53-58. ISSN 2310-4562
![806-1536-2-PB.pdf [thumbnail of 806-1536-2-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
806-1536-2-PB.pdf
Download (241kB)
Abstract
Концептуалізовано проблему антропологічного обґрунтування глобалізаційних змін в освіті засобами філософії освіти, оскільки саме освіта є одним з основних культурних інститутів, що впливають на спрямованість еволюції людини не лише на рівні окремих спільнот, а й загалом на рівні людства як єдиного виду. Філософський підхід до аналізу цих процесів дає змогу виявити основні тенденції, які сформувалися в минулому людства, та ті перспективи, що з’являються з огляду на сучасний стан справ в освіті, осмисленій як єдина система в глобальних масштабах. Обґрунтувано положення про те, що в основу філософських і спеціальнонаукових теорій освіти, а також позанаукових уявлень про неї, покладені різні типи світогляду.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 17 Mar 2016 08:00 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/426 |