Ляпунова, В. А. (2016) Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку. Витоки педагогічної майстерності (17). pp. 114-121. ISSN 2075-146X
Preview
ЛВА - 21.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Подано огляд діалогічних методів навчання, які можуть
використовуватися в процесі професійної підготовки майбутніх
вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку.
Розкрито специфічні особливості використання в освітньому процесі
вишів найбільш поширених з них. Наголошується на необхідності
гармонійного співвідношення монологічних та діалогічних методів
навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 18 Jul 2019 08:53 |
Last Modified: | 03 Dec 2020 12:29 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4234 |