Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Використання діалогічних методiв навчання у підготовці майбутніх вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку. Витоки педагогічної майстерності (17). pp. 114-121. ISSN 2075-146X

[thumbnail of ЛВА - 21.pdf]
Preview
Text
ЛВА - 21.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Подано огляд діалогічних методів навчання, які можуть
використовуватися в процесі професійної підготовки майбутніх
вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку.
Розкрито специфічні особливості використання в освітньому процесі
вишів найбільш поширених з них. Наголошується на необхідності
гармонійного співвідношення монологічних та діалогічних методів
навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 18 Jul 2019 08:53
Last Modified: 03 Dec 2020 12:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4234

Actions (login required)

View Item
View Item