Афанасьєва, Людмила (2014) Світоглядно-ціннісний потенціал соціальності людини як чинник гармонізації культурно-освітнього простору. Versus (3). pp. 34-40. ISSN 2310-4562
![803-1532-2-PB.pdf [thumbnail of 803-1532-2-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
803-1532-2-PB.pdf
Download (255kB)
Abstract
Розкрито світоглядно-методологічні засади освітніх парадигм, їх значення й особливості змін у контексті залучення соціального потенціалу особистості до утворення системи сучасних освітянських цінностей і норм як чинника формування пріоритетів сучасного українського суспільства. Розглянуто теоретико-філософські підходи до осягнення світоглядно-ціннісних чинників раціональності, що є неодмінним атрибутом соціальності, відповідно до принципу комунікативної раціональності. Будучи загальнофілософським принципом, він має значний методологічний резонанс у дослідженнях різних наукових і соціальних практик як умова структурування соціально-філософської рефлексії у світлі вимог постнекласичної раціональності щодо залучення ціннісних і моральнісних чинників до формування евристичного й прогностичного потенціалу сучасної освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 14 Mar 2016 17:21 |
Last Modified: | 05 Nov 2020 14:03 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/423 |