Стотика, Ірина and Власенко, Елеонора and Стотика, Олександр (2017) Компетентнісний контент самостійної роботи в інструментально-виконавській підготовці майбутніх педагогів-музикантів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 190-198. ISSN 2219-5203
Стотика_Власенко_Стотика.pdf
Download (717kB) | Preview
Abstract
У статті висвітлено контент
самостійної роботи студентів
мистецько-педагогічних напрямів
підготовки в контексті формування
ключових компетентностей
особистості. Акцентовано увагу
на необхідності розв’язання
суперечностей, що виникають
у процесі співвіднесення
спеціалізовано-професійних
і загальнопедагогічних
закономірностей організації
самостійної роботи. На основі
аналізу наукових джерел окреслено
проблеми активізації вектора
самостійності, що наявні в практиці
інструментально-виконавської
підготовки майбутнього педагога-
музиканта. Розмежовано зміст
дефініцій «самостійність»
і «самостійна робота». Розкрито
сутність організаційно-
управлінського, дидактико-
методичного й психолого-
педагогічного контентів самостійної
роботи студентів-музикантів.
Наголошено на необхідності
розглядати способи самостійної
роботи не з позицій репродукції
та механічно повторюваних дій, а як
механізми предметно-понятійної
та ціннісно-смислової суб’єктної
діяльності. Визначено умови
організації та складники
компетентнісного контенту
самостійної роботи, окреслено
перспективи подальшого
вдосконалення організації
самостійної роботи студентів-
інструменталістів у контексті
формування фахових
компетентностей особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 13 Jun 2019 12:53 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:19 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4227 |