Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Концептуальні положення становлення початкової освіти на Запоріжжі (ІІ половина ХІХ ст.)

Сєводнєва, К. О. (2016) Концептуальні положення становлення початкової освіти на Запоріжжі (ІІ половина ХІХ ст.). Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в україні та світі: зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 47-48.

[thumbnail of knopp.org.ua Киев_сентябрь_2016-47-103-1-2.pdf]
Preview
Text
knopp.org.ua Киев_сентябрь_2016-47-103-1-2.pdf

Download (233kB) | Preview

Abstract

Важливою умовою успішної трансформації окремих аспектів в освіті є не
лише пошук нових дієвих розробок, а й вивчення, узагальнення та творче
переосмислення реформаторських змін та перетворень у галузі освіти,
використання окремих положень для вдосконалення й оновлення сучасного
стану початкової і загальноосвітньої школи. У контексті оптимізації
освітнього процесу в сільських школах актуальним наразі є вивчення забутих
сторінок історії розвитку освіти в запорізькому краї у другій половині ХІХ ст

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 17 Jul 2019 12:46
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4223

Actions (login required)

View Item
View Item