Сєводнєва, К. О. (2016) Концептуальні положення становлення початкової освіти на Запоріжжі (ІІ половина ХІХ ст.). Стан та перспективи розвитку педагогіки та психології в україні та світі: зб. тез наукових робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 47-48.
knopp.org.ua Киев_сентябрь_2016-47-103-1-2.pdf
Download (233kB) | Preview
Abstract
Важливою умовою успішної трансформації окремих аспектів в освіті є не
лише пошук нових дієвих розробок, а й вивчення, узагальнення та творче
переосмислення реформаторських змін та перетворень у галузі освіти,
використання окремих положень для вдосконалення й оновлення сучасного
стану початкової і загальноосвітньої школи. У контексті оптимізації
освітнього процесу в сільських школах актуальним наразі є вивчення забутих
сторінок історії розвитку освіти в запорізькому краї у другій половині ХІХ ст
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 17 Jul 2019 12:46 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4223 |