Шарова, Т. М. and Шаров, С. В. and Бородихіна, О. В. (2017) Формування комунікативно-діалогічної компетентності студентів-філологів. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 1 (29). pp. 74-76. ISSN 2409-1154
шарова_шаров_одеса_2017.pdf
Download (431kB) | Preview
Abstract
Статтю присвячено аналізу науково-методичних досліджень щодо розвитку у студентів-філологів комунікативно-діалогічної компетентності, наявність якої є важливою умовою професійного становлення вчителя-словесника. Розглядається визначення комунікативно-діалогічної компетентності, її структура, подаються окремі напрямки її формування та розвитку. Зазначається, що вивчення української мови та літератури є обов’язковим компонентом фахової підготовки студента-філолога нашої держави.
Ключові слова: компетентність, вчитель-філолог, комунікативно-діалогічна компетентність, вища школа, філологія
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури > Фахові видання |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2019 06:45 |
Last Modified: | 19 Jan 2021 18:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4171 |