Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Теоретико-методологічний аспект формування моральної відповідальності учнівської молоді

Худякова, А. А. (2018) Теоретико-методологічний аспект формування моральної відповідальності учнівської молоді. Пріоритети сучасної науки: матеріали II Міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 жовт. 2018 р., 2. pp. 32-33.

[thumbnail of Теоретико-методологічний аспект формування моральної відповідальності учнівської молоді.pdf]
Preview
Text
Теоретико-методологічний аспект формування моральної відповідальності учнівської молоді.pdf

Download (187kB) | Preview

Abstract

Одним із аспектів демократичних перетворень є розвиток гуманного суспільства, яке ґрунтується на загальній моралі та моральності, та живе за принципом «моральної відповідальності» кожного перед кожним і перед самим собою. Це мають розуміти не лише майбутні вчителі та вихователі, дану думку варто донести до підростаючого покоління, до учнівської молоді.
Так Р. Павелків визначає, що учнівська молодь саме на тому етапі моральної самодіяльності особистості, коли особистість усвідомлено підпорядковує свою поведінку моральним принципам. Основним новоутворенням в учнівської молоді науковець називає самосвідомість, яка характеризується відносно автономними моральними поглядами та переконаннями [2].

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 06 Jun 2019 12:42
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4154

Actions (login required)

View Item
View Item