Пєшев, Олег (2014) Історичний розвиток концепту «освіта». Versus (4). pp. 116-122. ISSN 2310-4562
Text
1036-2111-1-SM.pdf
Download (549kB)
1036-2111-1-SM.pdf
Download (549kB)
Official URL: http://ojs.mdpu.org.ua/index.php/versus/article/vi...
Abstract
Наводяться тлумачення концепту «освіта» в різні історичні періоди розвитку філософської думки. Важливість аналізу цього концепту зумовлена необхідністю побудови логічно правильної структури освіти та визначення її основних цілей. У цьому контексті логічний позитивізм Р. С. Пітерса, що тлумачить знання як картину світу, до конструкції якої вписується людина, є першим напрямом у філософії освіти, що торкається окресленої проблеми.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 14 Mar 2016 17:20 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/414 |