Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Історичний розвиток концепту «освіта»

Пєшев, Олег (2014) Історичний розвиток концепту «освіта». Versus (4). pp. 116-122. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 1036-2111-1-SM.pdf] Text
1036-2111-1-SM.pdf

Download (549kB)

Abstract

Наводяться тлумачення концепту «освіта» в різні історичні періоди розвитку філософської думки. Важливість аналізу цього концепту зумовлена необхідністю побудови логічно правильної структури освіти та визначення її основних цілей. У цьому контексті логічний позитивізм Р. С. Пітерса, що тлумачить знання як картину світу, до конструкції якої вписується людина, є першим напрямом у філософії освіти, що торкається окресленої проблеми.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 14 Mar 2016 17:20
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/414

Actions (login required)

View Item
View Item