Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання інтерактивного контенту в електронних освітніх ресурсах у навчальному процесі сучасної школи

Таблер, Т. І. (2019) Використання інтерактивного контенту в електронних освітніх ресурсах у навчальному процесі сучасної школи. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 7 (1). pp. 54-66. ISSN 2521-1234 online

[thumbnail of document.pdf]
Preview
Text
document.pdf

Download (479kB) | Preview

Abstract

Статтю присвячено практиці використання в навчальному процесі інтерактивного контенту, який є основним компонентом електронних освітніх ресурсів. Здійснено аналіз чинних онлайн-сервісів і платформ, на підставі чого розроблено класифікацію електронних освітніх ресурсів за типами інтерактивного контенту: тести та кросворди; вікторини, ігри й опитування; інтерактивні плакати; мультисервіси. У розвідці надано опис мультисервісів Н5P, LearningApps та авторського педагогічного програмного засобу «Конструктор інтерактивних плакатів» окреслено їхні недоліки та переваги при використанні на уроках математики. Також проаналізовано блоги й авторські інтерактивні плакати, розроблені вчителями математики, та акцентовано увагу на виборі інтерактивного контенту виключно спираючись на мету та завдання освітнього процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Q Наука > QA Математика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2019 08:45
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4106

Actions (login required)

View Item
View Item