Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Професійні експектації студентства в умовах освітньої реформи: методологічний аспект

Солоненко, Анатолій and Александров, Денис (2014) Професійні експектації студентства в умовах освітньої реформи: методологічний аспект. Versus (4). pp. 45-49. ISSN 2310-4562

[thumbnail of 1019-2099-1-PB.pdf] Text
1019-2099-1-PB.pdf

Download (423kB)

Abstract

Професійні експектації як модальний прояв ставлення студентів до професійної підготовки аналізуються авторами в контексті сучасної постнекласичної методології. Виходячи з проблем соціології освіти, досліджується структура навчально-професійних очікувань молоді в умовах реформування вищої школи. Увага приділяється не стільки аналізу суб’єктивних професійних орієнтацій студентів, скільки впливу елементів соціальної свідомості на трансформацію професійних очікувань. Інтерпретація сучасних професійних експектацій, як швидкоплинних, спорадичних, позбавлених постійної значущості, має евристичний потенціал для пояснення труднощів акмеологічного й професійного самовизначення студентства.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 14 Mar 2016 17:19
Last Modified: 03 Nov 2020 14:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/402

Actions (login required)

View Item
View Item