Активізація пізнавальної діяльності студентів з диференціальної геометрії за допомогою інтелект-карт

Титаренко, Н. Є. and Стрілець, О. В. (2018) Активізація пізнавальної діяльності студентів з диференціальної геометрії за допомогою інтелект-карт. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2 (21)). pp. 86-91. ISSN 2219-5203

[thumbnail of Титаренко Стрілець Фахова стаття 2018.pdf]
Preview
Text
Титаренко Стрілець Фахова стаття 2018.pdf

Download (328kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена виявленню педагогічних засобів для цілеспрямованого формування освітньої мотивації студентів за рахунок використання технологічних можливостей. В статті обґрунтовується необхідність створення нових педагогічних технологій навчання диференціальної геометрії з урахуванням нових освітніх вимог. Авторами пропонується методика викладання цієї дисципліни з використанням графічних об’єктів - інтелект-карт - інструменту, що дозволяє ефективно структурувати і обробляти інформацію. Розглядаються закони створення карт пам’яті та їх переваги перед звичайним конспектуванням інформації. В рамках проведеного педагогічного дослідження підтверджено гіпотезу про позитивний вплив на пам'ять студентів такого методу подання та запам’ятовування інформації як інтелект-карти. Проаналізовано деякі інноваційні методи викладання навчального матеріалу - всі вони так чи інакше взаємодіють з методом карт розуму, доповнюють його, розкривають його суть.

Item Type: Article
Subjects: Q Наука > QA Математика > Вища математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 12 Jun 2019 09:55
Last Modified: 29 Sep 2020 11:47
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4019

Actions (login required)

View Item
View Item