Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту: теоретичний аспект

Мінкова, О. Ф and Надольська, Ю. А. (2015) Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту: теоретичний аспект. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (56). pp. 200-203. ISSN 2519-2558

[thumbnail of НадольськаЮ.А, Мінкова О.Ф.Мовні особливості.pdf] Text
НадольськаЮ.А, Мінкова О.Ф.Мовні особливості.pdf

Download (429kB)

Abstract

У статті розглядаються мовні особливості, специфіка та основні вимоги до публіцистичного рекламного тексту. Значна увага приділяється мові, бо вона є результатом багатовікового розвитку і несе від покоління до покоління всі надбання народу, зберігаючи традиції, звичаї, морально-етичні й естетичні ідеали.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 34 not found.
Date Deposited: 16 Jul 2019 08:03
Last Modified: 11 Nov 2019 13:26
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4012

Actions (login required)

View Item
View Item