Мінкова, О. Ф and Надольська, Ю. А. (2015) Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту: теоретичний аспект. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія: Філологічна: зб. наук. пр. (56). pp. 200-203. ISSN 2519-2558
![НадольськаЮ.А, Мінкова О.Ф.Мовні особливості.pdf [thumbnail of НадольськаЮ.А, Мінкова О.Ф.Мовні особливості.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
НадольськаЮ.А, Мінкова О.Ф.Мовні особливості.pdf
Download (429kB)
Abstract
У статті розглядаються мовні особливості, специфіка та основні вимоги до публіцистичного рекламного тексту. Значна увага приділяється мові, бо вона є результатом багатовікового розвитку і несе від покоління до покоління всі надбання народу, зберігаючи традиції, звичаї, морально-етичні й естетичні ідеали.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 34 not found. |
Date Deposited: | 16 Jul 2019 08:03 |
Last Modified: | 11 Nov 2019 13:26 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4012 |