Титаренко, Н. Є. and Стрілець, О. В. (2019) Елементи STEM-освіти у викладанні математики. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 81 (6). pp. 337-348. ISSN 2309-7744
Титаренко Стрілець Фахова стаття 2019.pdf
Download (245kB) | Preview
Abstract
В статті розглядається STEM-орієнтований підхід до навчання, як один з актуальних напрямів модернізації природничо-математичної освіти. Звертається увага на необхідність якісної підготовки педагогів, спроможних використовувати інноваційні практики міждисциплінарного навчання, методи та засоби навчання з акцентом на розвиток дослідницьких компетенцій. Пропонуються інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду. Досліджується вплив практико-орієнтованих завдань на формування стійкої мотивації у вивченні математики, розвиток творчого мислення, комплексне розуміння проблем, вибір майбутньої професії. Розглядаються приклади уроків алгебри (відсотки у житті) та геометрії (способи обчислення площі поверхні церковного купола), які сприяють фінансовій освіченості учнів, розвитку критичного мислення та інженерній винахідливості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Наука > QA Математика > Вища математика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 03 Jun 2019 08:53 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4004 |