Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Елементи STEM-освіти у викладанні математики

Титаренко, Н. Є. and Стрілець, О. В. (2019) Елементи STEM-освіти у викладанні математики. Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору, 81 (6). pp. 337-348. ISSN 2309-7744

[thumbnail of Титаренко Стрілець Фахова стаття 2019.pdf]
Preview
Text
Титаренко Стрілець Фахова стаття 2019.pdf

Download (245kB) | Preview

Abstract

В статті розглядається STEM-орієнтований підхід до навчання, як один з актуальних напрямів модернізації природничо-математичної освіти. Звертається увага на необхідність якісної підготовки педагогів, спроможних використовувати інноваційні практики міждисциплінарного навчання, методи та засоби навчання з акцентом на розвиток дослідницьких компетенцій. Пропонуються інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків, що сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду. Досліджується вплив практико-орієнтованих завдань на формування стійкої мотивації у вивченні математики, розвиток творчого мислення, комплексне розуміння проблем, вибір майбутньої професії. Розглядаються приклади уроків алгебри (відсотки у житті) та геометрії (способи обчислення площі поверхні церковного купола), які сприяють фінансовій освіченості учнів, розвитку критичного мислення та інженерній винахідливості.

Item Type: Article
Subjects: Q Наука > QA Математика > Вища математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2019 08:53
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4004

Actions (login required)

View Item
View Item