Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Парадигма розвитку емоційної стійкості музикантів-інструменталістів у процесі підготовки до сценічної діяльності

Юник, Д. Г. and Юник, Т. І. and Котова, Л. М. (2018) Парадигма розвитку емоційної стійкості музикантів-інструменталістів у процесі підготовки до сценічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (20)). pp. 108-114.

[thumbnail of Котова Науковий 2018 (1).pdf]
Preview
Text
Котова Науковий 2018 (1).pdf

Download (695kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлено зміст та структуру емоційної стійкості музикантів-інструменталістів, яка в умовах прилюдних виступів забезпечує максимально якісне відтворення необхідної інформації завдяки збереженню сенсомоторної стійкості без виснаження енергетичних ресурсів організму. Обґрунтовано парадигму (сукупність загальнотеоретичних основ) розвитку означеного феномену. За провідну ідею цієї парадигми взято максимальне «занурення їх уваги» в процес інтерпретації музичних творів з уникненням усвідомленої фіксації власного самопочуття під час гри. Доведено, що сформована здатність довільно управляти власними емоціями завдяки знеціненню значущості негативної дії стресорів виступає основною детермінантою їх працездатності в емоціогенних умовах сценічних виступів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 08 Jul 2019 12:31
Last Modified: 24 Sep 2020 09:00
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3922

Actions (login required)

View Item
View Item