Проекція як психологічний феномен у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

Житнік, Т. С. (2019) Проекція як психологічний феномен у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. (1). pp. 164-177. ISSN 2077-1827

[thumbnail of 001 (3).pdf]
Preview
Text
001 (3).pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Актуальність дослідження розглядається у площині змін в освітньому середовищі та проблеми фахівців у новітніх інноваційних методах роботи з емоційною, міжособистісною та когнітивною сферами дітей з особливими освітніми потребами.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2019 11:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3866

Actions (login required)

View Item
View Item