Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Вплив іграшок на перебіг процесів ідентифікації та розвитку толерантності у дітей

Ляпунова, В. А. and Добровольська, Л. П. (2019) Вплив іграшок на перебіг процесів ідентифікації та розвитку толерантності у дітей. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр., 1 (93). pp. 69-83. ISSN 2077-1827

[thumbnail of 001 (1).pdf]
Preview
Text
001 (1).pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Ця стаття є оглядовою. У статті розглядається проблема соціокультурної значущості дитячої іграшки у процесі ідентифікації дошкільнят та її роль у формуванні толерантності дітей дошкільного віку, який вважається найбільш сензитивним до цілеспрямованого впливу на формування означеної якості у дитини.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 04 Jun 2019 06:41
Last Modified: 02 Oct 2019 05:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3857

Actions (login required)

View Item
View Item