Ляпунова, В. А. and Добровольська, Л. П. (2019) Вплив іграшок на перебіг процесів ідентифікації та розвитку толерантності у дітей. Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр., 1 (93). pp. 69-83. ISSN 2077-1827
Preview
001 (1).pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Ця стаття є оглядовою. У статті розглядається проблема соціокультурної значущості дитячої іграшки у процесі ідентифікації дошкільнят та її роль у формуванні толерантності дітей дошкільного віку, який вважається найбільш сензитивним до цілеспрямованого впливу на формування означеної якості у дитини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 04 Jun 2019 06:41 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3857 |