Ляпунова, В. А. (2015) Діалог і толерантність як умови успішної педагогічної діяльності. Педагогіка. Проблематика, нариси, інновації, практика, теорія, 1. pp. 9-15.
Preview
Документ Microsoft Office Word.pdf
Download (385kB) | Preview
Abstract
Специфікою педагогічної діяльності є те, що рішення професійних цілей і завдань повністю знаходиться в площині комунікації і реалізується через комунікативну взаємодію, і тому в ній особливо значущими є питання спілкування, взаєморозуміння, співробітництва, діалогу. Відповідно, зростає рівень вимог до комунікативної
культури та комунікативної етики як основного чиннику, що дозволяє майбутньому
педагогу в подальшому досягти високого професійного рівня.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 09 Jul 2019 12:11 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3841 |