Волкова, В. А. and Федорова, О. В. (2019) Умови формування ціннісних орієнтацій студентів у процесі освітньо-професійної діяльності. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки (1). pp. 234-244. ISSN 2412-9208
Бердянск ВВА, ФОВ.pdf
Download (491kB) | Preview
Abstract
У статті зазначено на актуальність дослідження в умовах переоцінки загальнолюдських і професійних цінностей; проаналізовано педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій майбутніх вихователів у процесі освітньо-професійної діяльності; вказано на існування суперечностей між низьким рівнем сформованості ціннісних орієнтацій студентів та потребою суспільства у духовно розвиненій особистості вихователя дошкільного закладу, між виховними можливостями навчальних предметів вищого закладу освіти та недостатністю їх реалізації у практиці навчання.
Розкрито сутність поняття ціннісні орієнтації, що є складним утворенням, однією з основних характеристик особистості в її відношенні до суспільства і до самій себе, в яких виявляються різноманітні рівні взаємодії внутрішнього та зовнішнього, ступінь осмислення оточуючого світу і свого Я, специфіка життєвого досвіду особистості, її потреб, інтересів, ідеалів, здібностей. Зазначено, що ціннісні орієнтації виконують в процесі становлення особистості педагога функцію регуляторів поведінки та діяльності, а їх становлення і розвиток – складний і тривалий процес, який залежить від багатьох об’єктивних та суб’єктивних факторів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 04 Jun 2019 06:26 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 06:03 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3832 |