Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Психолого-педагогічні умови формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку

Ляпунова, В. А. and Волкова, В. А. (2018) Психолого-педагогічні умови формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (82). pp. 102-113. ISSN 2413-1865

[thumbnail of Ляпунова_стаття_Херсон (pdf.io) (1).pdf]
Preview
Text
Ляпунова_стаття_Херсон (pdf.io) (1).pdf

Download (96kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто умови розвитку моральних цінностей сучасних дітей, їх дієвість у взаємодії з однолітками, дорослими. У старшому дошкільному віці створюються умови для формування особистості як суб’єкта моральних стосунків, закладаються основи соціальної компетентності, рефлексивного мислення, формуються складові морального вибору, стосунки між дітьми регулюються моральними нормами і правилами поведінки. Формування цінностей відбувається під час ігор, бесід, виконання вправ, в життєвих ситуаціях. В процесі цих видів діяльності діти діють разом, відбувається їх емоційне зближення, вони постійно знаходяться перед моральним вибором.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 09 Jul 2019 11:09
Last Modified: 15 Oct 2020 07:00
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3829

Actions (login required)

View Item
View Item