Ляпунова, В. А. and Волкова, В. А. (2018) Стан сформованості емпатії у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (58-59). pp. 142-148.
Ляпунова_стаття_Запоріжжя (pdf.io).pdf
Download (92kB) | Preview
Abstract
У статті викладено хід і результати констатувального етапу дослідження стану сформованості емпатії у старших дошкільників. Описано діагностики, які було підібрано до кожного з визначених критеріїв розвитку емоційної сфери дошкільників : рівень розвитку емоційної сфери дошкільників; сприймання експресії у конкретній ситуації; здатність ідентифікувати різні емоції у відповідності із зовнішнім виглядом; здатність розрізняти емоційні стани людей. Визначено основні категорії причин, що викликають яскраві емоції: несоціальна взаємодія, соціальна взаємодія та ситуація, пов’язана з внутрішніми переживаннями дитини незалежно від конкретної ситуації. Зроблено висновок про незадовільний реальний стан сформованості емоційно-чуттєвої сфери старших дошкільників та необхідності посилити увагу з боку вихователів до розвитку у дітей сприйняття експресії.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 09 Jul 2019 11:10 |
Last Modified: | 08 Oct 2020 11:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3828 |