Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Емоційні порушення у дітей старшого дошкільного віку і умови їх подолання

Волкова, Віра and Віденіна, Ольга (2018) Емоційні порушення у дітей старшого дошкільного віку і умови їх подолання. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (20)). pp. 63-70.

[thumbnail of Виденина Наук вісник (pdf.io).pdf]
Preview
Text
Виденина Наук вісник (pdf.io).pdf

Download (102kB) | Preview

Abstract

Емоції є важливим компонентом у структурі особистості, виконують мотивуючу роль, виявляють свій вплив в різних ситуаціях життєдіяльності. Для здійснення процесу взаємодії дошкільник мусить знаходити з людьми спільну емоційну мову. Для психічного здоров’я, нормального перебігу різних видів діяльності потрібна збалансованість емоцій. Порушення емоційного балансу, тривала перевага негативних емоційних станів спричиняють виникнення емоційних розладів, відхилень у розвитку особистості дитини, порушень у неї соціальних контактів. У статті визначено причини і наслідки емоційних розладів у дошкільників.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 09 Jul 2019 11:13
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3827

Actions (login required)

View Item
View Item