Волкова, Віра and Віденіна, Ольга (2018) Емоційні порушення у дітей старшого дошкільного віку і умови їх подолання. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (20)). pp. 63-70.
Виденина Наук вісник (pdf.io).pdf
Download (102kB) | Preview
Abstract
Емоції є важливим компонентом у структурі особистості, виконують мотивуючу роль, виявляють свій вплив в різних ситуаціях життєдіяльності. Для здійснення процесу взаємодії дошкільник мусить знаходити з людьми спільну емоційну мову. Для психічного здоров’я, нормального перебігу різних видів діяльності потрібна збалансованість емоцій. Порушення емоційного балансу, тривала перевага негативних емоційних станів спричиняють виникнення емоційних розладів, відхилень у розвитку особистості дитини, порушень у неї соціальних контактів. У статті визначено причини і наслідки емоційних розладів у дошкільників.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 09 Jul 2019 11:13 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3827 |