Канарова, О. В. and Степаненко, А. (2015) Обдарованість дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія: виклики і сьогодення. pp. 123-125.
Preview
8 травня 2015.pdf
Download (398kB) | Preview
Abstract
Успіх людини в будь-якому виді діяльності значною мірою залежить від адекватної самооцінки власних вмінь та здібностей. Дошкільний вік є періодом активного пізнання та порівняння себе з іншими в навчальній діяльності, основою якої має бути самостійність дитини, спрямована на відкриття суб`єктивно нових закономірностей, формування понять, розвиток теоретичного мислення. Важливим завданням педагога у цій ситуації є допомога та підтримка дитини у цей період.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 02 Jul 2019 11:49 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3805 |