Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні умови оволодіння дитиною комунікативними засобами спілкування

Волкова, В. А. and Білик, Н. О. (2017) Педагогічні умови оволодіння дитиною комунікативними засобами спілкування. Vědecký průmysl evropského kontinentu - 2017: Materiály XIII Mezinárodní vĕdecko-praktická konference (6). pp. 36-39.

[thumbnail of Bilyk (pdf.io).pdf]
Preview
Text
Bilyk (pdf.io).pdf

Download (53kB) | Preview

Abstract

Останнім часом питання про несформованість комунікативної поведінки дошкільників, інфантильність, невміння будувати партнерські відносини в дитячому співтоваристві викликають особливу тривогу у педагогів, психологів, батьків. Цим дітям насилу вдається налагодити взаємини в дитячому колективі: вони не уміють разом з однолітками грати, працювати, виконувати доручення, домовлятися, заважають їм, руйнують гру, внаслідок чого нерідко опиняються в певній ізоляції і випробовують значний емоційно-особистісний дискомфорт.
На жаль, ці проблеми в дошкільному віці зазвичай не розглядаються у зв’язку з порушеннями комунікативної діяльності, а пояснюються спотворенням дитячо-батьківських відносин, поганим характером дитини, її недисциплінованістю, розпещеністю тощо. І лише наприкінці дошкільного віку, при вивченні готовності до шкільного навчання, ця проблема кваліфікується психологами як дефіцит комунікативної поведінки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 02 Jul 2019 12:37
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3804

Actions (login required)

View Item
View Item