Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу

Волкова, В. А. and Мерц, О. (2017) Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (18)). pp. 68-74.

[thumbnail of стаття_Волкова, Мерц (pdf.io).pdf]
Preview
Text
стаття_Волкова, Мерц (pdf.io).pdf

Download (82kB) | Preview

Abstract

У статті наведено дані педагогічного експерименту з організації адаптаційного періоду до умов дошкільного навчального закладу в житті дітей раннього віку. Супровід процесу адаптації дітей складався з роботи з дітьми, педагогами з батьками. Процес адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу є складним і залежить від психофізіологічних і особистісних особливостей дитини, від сімейних стосунків, що склалися, від умов перебування в дошкільній установі. Для ефективного керівництва процесом адаптації дітей до умов дошкільного закладу необхідна продумана система педагогічних дій, створення емоційно сприятливої атмосфери в групі, формування у дітей почуття упевненості в оточуючому, позитивних дитячих взаємин. В адаптації дітей виділяють три головні напрямки: зменшення емоційно-стресового впливу за рахунок правильної підготовки дітей до надходження до дошкільного закладу і організації їх життя, період адаптації, прогнозування і своєчасна діагностика початкових форм дезадаптації, їх попередження і рання корекція.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 08 Jul 2019 12:12
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3801

Actions (login required)

View Item
View Item