Волкова, В. А. and Мерц, О. (2017) Адаптація дітей раннього віку до умов дошкільного закладу. Науковий вісник МДПУ. Серія: Педагогіка (1 (18)). pp. 68-74.
стаття_Волкова, Мерц (pdf.io).pdf
Download (82kB) | Preview
Abstract
У статті наведено дані педагогічного експерименту з організації адаптаційного періоду до умов дошкільного навчального закладу в житті дітей раннього віку. Супровід процесу адаптації дітей складався з роботи з дітьми, педагогами з батьками. Процес адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу є складним і залежить від психофізіологічних і особистісних особливостей дитини, від сімейних стосунків, що склалися, від умов перебування в дошкільній установі. Для ефективного керівництва процесом адаптації дітей до умов дошкільного закладу необхідна продумана система педагогічних дій, створення емоційно сприятливої атмосфери в групі, формування у дітей почуття упевненості в оточуючому, позитивних дитячих взаємин. В адаптації дітей виділяють три головні напрямки: зменшення емоційно-стресового впливу за рахунок правильної підготовки дітей до надходження до дошкільного закладу і організації їх життя, період адаптації, прогнозування і своєчасна діагностика початкових форм дезадаптації, їх попередження і рання корекція.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 08 Jul 2019 12:12 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3801 |