Коробченко, Ангеліна (2013) З історії становлення та розвитку дослідницького методу. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 171-178. ISSN 2219-5203
747-1385-2-PB.pdf
Download (252kB)
Abstract
У статті проаналізовано особливості становлення й розвитку дослідницького методу в історії зарубіжної та вітчизняної дидактики, виявлено його характерні риси й оцінено можливості адаптації до сучасних умов. Доведено, що спроби побудувати освітню діяльність у школі на основі дослідницького методу навчання робилися давно, але спочатку цей метод поширився у шкільному природознавстві й лише згодом почав використовуватися й у інших дисциплінах. Основна ідея дослідницького методу – застосування наукового підходу до виконання того чи іншого навчального завдання. Автор наголошує на тому, що сьогодні цей метод є одним із провідних у проблемному навчанні.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання | 
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua | 
| Date Deposited: | 11 Mar 2016 14:01 | 
| Last Modified: | 06 Oct 2020 12:32 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/380 | 




