Гуров, Сергій (2015) Теоретичний аналіз різних типологій і класифікацій студентів для реалізації програм, спрямованих на формування духовно-моральних цінностей майбутніх фахівців. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 184-190. ISSN 2219-5203
![33.pdf [thumbnail of 33.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
33.pdf
Download (626kB)
Abstract
У статті наведено основні класифікації студентів і результати аналізу щодо виявлення основних характеристик майбутніх фахівців. Проаналізовано новітні підходи до виявлення основних психолого-педагогічних характеристик студентів, які обирають майбутні професії. Висвітлено різні підходи як вітчизняних, так і зарубіжних учених, які займалися розв’язанням проблеми різних типів класифікацій. З’ясовано мотиви навчання та виховання студентів у процесі здобуття ними знань у вищому навчальному закладі й окреслено психографічну типологію майбутніх фахівців, що обирають різні спеціальності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 03 Feb 2016 17:00 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 07:41 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/38 |