Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Наукові підходи до визначення поняття «толерантність»

Волкова, В. А. (2015) Наукові підходи до визначення поняття «толерантність». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (14). pp. 26-32.

[thumbnail of Науков вісник 15 Толерантність-конвертирован.pdf]
Preview
Text
Науков вісник 15 Толерантність-конвертирован.pdf

Download (377kB) | Preview

Abstract

В історичному плані термін «толерантність» стосувався заборони релігійної дискримінації, до якої пізніше додалася заборона на етнічну дискримінацію. У наш час цей термін використовується для позначення широкого кола терпимого ставлення до соціальних груп чи політичних партій або ідей, які багато хто вважає неприйнятними; лояльності в оцінці вчинків і поведінки інших людей, готовності до розуміння і співпраці в розв’язанні питань міжособистісної, групової та міжнаціональної взаємодії. Ефективність толерантності залежить від вибраної суспільством форми домінуючої свідомості : міфологічної, релігійної, секулярної або науково-суспільної. Феномен толерантності органічно пов’язаний із комунікативними процесами, функції яких слугують основою для розуміння сутності категорії «комунікативна толерантність» як особистісної якості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 08 Jul 2019 12:07
Last Modified: 05 Oct 2020 09:30
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3783

Actions (login required)

View Item
View Item