Сегеда, Наталя (2013) Праксеологічні тенденції розв’язання проблеми творчого самовираження школярів у світових музично-методичних ідеях кінця XX–початку XXI століття. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 142-147. ISSN 2219-5203
![762-1409-2-PB.pdf [thumbnail of 762-1409-2-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
762-1409-2-PB.pdf
Download (234kB)
Abstract
У статті узагальнено методики творчого самовираження учнів засобами музичного мистецтва, що були запропоновані музикантами різних країн наприкінці ХХ–на початку ХХІ століття. Проаналізувавши ці методики, автор статті виявив тенденції розвитку музичної освіти школярів в означений період: обов’язкове цілеспрямоване керівництво музично-творчим розвитком вихованців; організація занять, що забезпечують самовираження учня без втручання у цей процес учителя; недопущення маніпуляції творчими фантазіями учня або їх обмеження; забезпечення процесу конструювання учнем музичних п’єс за допомогою сучасних технічних засобів; використання музики в повсякденному житті, уживання в музику, навчання музики з раннього віку, синтез музичної та інших видів естетичної діяльності, відмова від урочної форми занять, поєднання різних видів музичної діяльності та творчості, орієнтації на всебічний розвиток особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 11 Mar 2016 14:00 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:12 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/374 |