Федорова, Л. М. (2016) Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії (65). pp. 212-220.
gvzdia_65_212.pdf
Download (3MB) | Preview
Abstract
У статті акцентується увага на тому, що в останні роки все більшої уваги
набувають альтернативні форми опіки – дитячі будинки сімейного типу, прийомні та
опікунські сім'ї. Автором зазначається, що стрімкий розвиток сімейних форм соціального
захисту дітей потребує переосмислення поглядів на опікунські сім’ї, дослідження
особливостей їх функціонування, а також специфіки соціально-педагогічної роботи з
опікунами у закладах освіти. Розглядаються особливості опікунської сім’ї та розкривається
специфіка роботи з такими сім’ями. Пропонується ефективна авторська модель соціальнопедагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі. Основною
метою впровадження авторської моделі є досягнення високого рівня соціально-педагогічної
роботи в загальноосвітній середній школі з дітьми-сиротами та членами опікунських сімей.
Впровадження моделі соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі
здійснювалося за допомогою програми “Крокуємо разом”, яка складалася із трьох етапів.
Кожний із цих етапів характеризувався організаційними змінами та упровадженням нових
форм роботи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 04 Jul 2019 09:09 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3724 |