Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі

Федорова, Л. М. (2016) Модель соціально-педагогічного осмислення роботи з опікунською сім'єю в загальноосвітній середній школі. Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії (65). pp. 212-220.

[thumbnail of gvzdia_65_212.pdf]
Preview
Text
gvzdia_65_212.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті акцентується увага на тому, що в останні роки все більшої уваги
набувають альтернативні форми опіки – дитячі будинки сімейного типу, прийомні та
опікунські сім'ї. Автором зазначається, що стрімкий розвиток сімейних форм соціального
захисту дітей потребує переосмислення поглядів на опікунські сім’ї, дослідження
особливостей їх функціонування, а також специфіки соціально-педагогічної роботи з
опікунами у закладах освіти. Розглядаються особливості опікунської сім’ї та розкривається
специфіка роботи з такими сім’ями. Пропонується ефективна авторська модель соціальнопедагогічної роботи з опікунською сім’єю в загальноосвітній середній школі. Основною
метою впровадження авторської моделі є досягнення високого рівня соціально-педагогічної
роботи в загальноосвітній середній школі з дітьми-сиротами та членами опікунських сімей.
Впровадження моделі соціально-педагогічної роботи в загальноосвітній середній школі
здійснювалося за допомогою програми “Крокуємо разом”, яка складалася із трьох етапів.
Кожний із цих етапів характеризувався організаційними змінами та упровадженням нових
форм роботи.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 04 Jul 2019 09:09
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3724

Actions (login required)

View Item
View Item