Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (3 (85)). pp. 84-90.

[thumbnail of стаття Ляпунова (20).pdf]
Preview
Text
стаття Ляпунова (20).pdf

Download (363kB) | Preview

Abstract

У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту
культурологічних та психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці
майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція
розглядається як один із шляхів підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено
приклади повної, часткової та блокової форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з
підготовки студентів до формування толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні
навчальні дисципліни.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 02 Jul 2019 10:52
Last Modified: 22 Jan 2021 20:20
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3706

Actions (login required)

View Item
View Item