Ляпунова, В. А. (2016) Інтеграція змісту гуманітарної та психолого-педагогічної підготовки студентів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (3 (85)). pp. 84-90.
стаття Ляпунова (20).pdf
Download (363kB) | Preview
Abstract
У статті представлено результати дослідження потенціалу інтеграції змісту
культурологічних та психолого-педагогічних начальних дисциплін у професійній підготовці
майбутніх вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. Інтеграція
розглядається як один із шляхів підвищення якості професійної підготовки фахівців. Наведено
приклади повної, часткової та блокової форм інтеграції, а також інтеграції виховних завдань з
підготовки студентів до формування толерантності дошкільнят у загальні та інтегративні
навчальні дисципліни.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 02 Jul 2019 10:52 |
Last Modified: | 22 Jan 2021 20:20 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3706 |