Ляпунова, В. А. (2016) Роль оцінки у формуванні толерантності дитини дошкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (1 (83)). pp. 83-87.
стаття Ляпунова (12).pdf
Download (538kB) | Preview
Abstract
У статті представлено теоретичний аналіз поглядів науковців щодо базисної ролі оцінки на
початковому етапі формування толерантності у дітей дошкільного віку. З’ясовано, що у
старшому дошкільному віці відбувається засвоєння інформації про об’єкт, необхідної для
формування толерантності, розвиток мислення та формування оцінки об’єкта. Обґрунтовано
роль батьків та педагогів у формуванні оціночних суджень дітей. Аналізується вплив художньої
літератури, ЗМІ, мультфільмів та комп’ютерних ігор як взірців толерантних – інтолерантних
суджень та оцінок на формування толерантної поведінки дитини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 02 Jul 2019 10:58 |
Last Modified: | 22 Jan 2021 20:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3700 |