Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку

Ляпунова, В. А. (2016) Психолого-педагогічні умови формування толерантності у дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка та психологія: зб. наук. пр. (52). pp. 60-69.

[thumbnail of стаття 13.pdf]
Preview
Text
стаття 13.pdf

Download (460kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена огляду психолого-педагогічних підходів до
визначення умов, що впливають на результат формування толерантності у
дітей старшого дошкільного віку в освітніх закладах. В загальній педагогіці
умова розглядається, як суттєвий вплив на протікання педагогічного процесу,
в тій чи іншій мірі свідомо сконструйований педагогом, дотримання якої в
процесі навчання дозволяє цілеспрямовано та суттєво змінити результат.
Визнається важливість таких умов, як створення толерантного освітнього
середовища, досвід спілкування дитини з дорослими та однолітками;
індивідуальний досвід дитини, розумовий розвиток, робота з емоціями дитини,
включення дитини в активну творчу діяльність та ін.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 03 Jul 2019 05:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3698

Actions (login required)

View Item
View Item