Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях

Ляпунова, В. А. (2016) Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях. Збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. pp. 183-191.

[thumbnail of Ляпунова текст статті 18.pdf]
Preview
Text
Ляпунова текст статті 18.pdf

Download (389kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена теоретичному огляду наукових доробків щодо
класифікації видів толерантності з точки зору різних наук. Розглядаються
основні критерії, покладені в основу цих класифікацій. На підставі аналізу
позицій різних авторів зроблено висновок про те, що наукові підходи до
класифікації толерантності в даний час відрізняються великою
строкатістю, неузгодженістю та суперечливістю. Оскільки критерії для
узагальнення такої великої кількості емпіричного матеріалу поки не
вироблені, доцільною стає розробка єдиного методичного інструментарію,
що поєднує в собі всі перераховані види толерантності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 27 Jun 2019 10:09
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3683

Actions (login required)

View Item
View Item