Ляпунова, В. А. (2016) Проблема класифікації толерантності в наукових дослідженнях. Збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. pp. 183-191.
Ляпунова текст статті 18.pdf
Download (389kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена теоретичному огляду наукових доробків щодо
класифікації видів толерантності з точки зору різних наук. Розглядаються
основні критерії, покладені в основу цих класифікацій. На підставі аналізу
позицій різних авторів зроблено висновок про те, що наукові підходи до
класифікації толерантності в даний час відрізняються великою
строкатістю, неузгодженістю та суперечливістю. Оскільки критерії для
узагальнення такої великої кількості емпіричного матеріалу поки не
вироблені, доцільною стає розробка єдиного методичного інструментарію,
що поєднує в собі всі перераховані види толерантності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 27 Jun 2019 10:09 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3683 |