Акулова, Н. Ю. (2018) Синтез мистецтв у поетиці Кетрін Менсфілд. Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному поліетнічному суспільстві: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 27–28 верес. 2018 р.. pp. 119-121.
Akulova_2018_119.pdf
Download (279kB) | Preview
Abstract
Визначальною рисою епістемологічного простору початку минулого століття, як зазначає Р. Чвалун, стало розмивання жанрових меж і, як наслідок, «виникнення театральності у сферах, що корелюють із театром». Естетика і поетика зримості стала визначальною для нового типу художнього мислення – модерністського, – а сам модернізм, за спостереженнями Н. Тішуніної, виявився «по-своєму театральним». Як важливе явище зовнішнього і внутрішнього життя людини театр завжди посідав особливе місце у світогляді англійців (див. про це, наприклад, розвідки Н. Калініної, О. Легг, М. Певзнера). Зважаючи на зазначене, цілком закономірною бачиться активна тенденція до театралізації в новелістиці Кетрін Менсфілд – однієї з ключових фігур англійського модернізму, у прозі якої, за словами В. Новікової, «відбито всі філософські пошуки тієї епохи».
Ключові слова: синтез мистецтв, поетика зримості, театральність, модернізм, новелістика Кетрін Менсфілд.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Divisions: | Факультет суспільно-гуманітарних наук та права > Кафедра української філології та зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 06 Jun 2019 12:47 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3680 |