Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічна толерантність як чинник фахової компетенції майбутніх педагогів

Ляпунова, В. А. (2015) Педагогічна толерантність як чинник фахової компетенції майбутніх педагогів. Дослідження різних напрямків педагогіки та психології: зб. наук. робіт. pp. 23-31.

[thumbnail of Ляпунова В.А.тези.pdf]
Preview
Text
Ляпунова В.А.тези.pdf

Download (176kB) | Preview

Abstract

Розглянуто психологічний зміст педагогічної толерантності
як професійно важливої якості майбутнього педагога, що впливає на
ефективність його праці, а також на взаємини з усіма суб’єктами освітнього
процесу. Виділено основні психологічні компоненти толерантності:
когнітивний, емоційний, поведінковий, вербальний та розкрито їх зміст.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 02 Jul 2019 11:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3679

Actions (login required)

View Item
View Item