Ляпунова, В. А. (2015) Педагогічна толерантність як чинник фахової компетенції майбутніх педагогів. Дослідження різних напрямків педагогіки та психології: зб. наук. робіт. pp. 23-31.
Preview
Ляпунова В.А.тези.pdf
Download (176kB) | Preview
Abstract
Розглянуто психологічний зміст педагогічної толерантності
як професійно важливої якості майбутнього педагога, що впливає на
ефективність його праці, а також на взаємини з усіма суб’єктами освітнього
процесу. Виділено основні психологічні компоненти толерантності:
когнітивний, емоційний, поведінковий, вербальний та розкрито їх зміст.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 02 Jul 2019 11:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3679 |