Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Ідеї диференціації навчання в основній школі: історико-педагогічний аналіз спадщини вітчизняних педагогів (П. Блонський, М. Чехов, В. Шульгін, М. Крупеніна)

Шевченко, Юрій (2013) Ідеї диференціації навчання в основній школі: історико-педагогічний аналіз спадщини вітчизняних педагогів (П. Блонський, М. Чехов, В. Шульгін, М. Крупеніна). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 96-99. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 751-1613-1-PB.pdf] Text
751-1613-1-PB.pdf

Download (215kB)

Abstract

У статті аналізуються ідеї вітчизняних педагогів щодо диференціації процесу навчання учнів. Автор розкриває основні положення концепції трудової школи, яку розробляли педагоги після 1917 року. Основна увага у статті зосереджена на виявленні організаційно-педагогічних умов для створення системи допрофільної підготовки учнів основної школи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 11 Mar 2016 13:59
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/365

Actions (login required)

View Item
View Item