Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект

Семікін, Михайло (2013) Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 84-91. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 749-1389-2-PB.pdf] Text
749-1389-2-PB.pdf

Download (250kB)

Abstract

У статті аналізуються крос-культурні специфікації освітянських процесів у контексті теоретичної кореляції загальнолюдського, етнонаціонального й регіонального в культурних змістах і формах етноосвіти. Розкривається взаємозв’язок між крос-культурою та освітою як чинниками розвитку соціального і загальнолюдського потенціалу сучасної молоді, визначаються філософсько-культурологічні засади втілення етно-освітянських стратегій як взаємодії комплексу знаннєвих структур та їх застосування в пізнанні та педагогічній практиці. Обгрунтовується необхідність поглибленого дослідження механізмів педагогічної трансляції крос-культурних знань в освітньо-культурний простір, моніторингу та подальшого теоретико-методологічного аналізу рівня засвоєння студентами наукового знання, здобутого внаслідок реалізації принципів міжпредметних зв’язків.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 11 Mar 2016 13:59
Last Modified: 02 Oct 2020 11:47
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/363

Actions (login required)

View Item
View Item