Семікін, Михайло (2013) Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 84-91. ISSN 2219-5203
![749-1389-2-PB.pdf [thumbnail of 749-1389-2-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
749-1389-2-PB.pdf
Download (250kB)
Abstract
У статті аналізуються крос-культурні специфікації освітянських процесів у контексті теоретичної кореляції загальнолюдського, етнонаціонального й регіонального в культурних змістах і формах етноосвіти. Розкривається взаємозв’язок між крос-культурою та освітою як чинниками розвитку соціального і загальнолюдського потенціалу сучасної молоді, визначаються філософсько-культурологічні засади втілення етно-освітянських стратегій як взаємодії комплексу знаннєвих структур та їх застосування в пізнанні та педагогічній практиці. Обгрунтовується необхідність поглибленого дослідження механізмів педагогічної трансляції крос-культурних знань в освітньо-культурний простір, моніторингу та подальшого теоретико-методологічного аналізу рівня засвоєння студентами наукового знання, здобутого внаслідок реалізації принципів міжпредметних зв’язків.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 11 Mar 2016 13:59 |
Last Modified: | 02 Oct 2020 11:47 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/363 |