Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно орієнтованої освіти

Гузій, Наталія (2013) Людиновимірність методологічної бази педагогічного професіоналізму як запорука успішної розбудови особистісно орієнтованої освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 53-59. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 744-1381-2-PB.pdf] Text
744-1381-2-PB.pdf

Download (703kB)

Abstract

У статті подано результати наукового аналізу, проведеного з метою визначення продуктивних методологічних стратегій дослідження феномена педагогічного професіоналізму на загальнонауковому (цивілізаційний, системний, синергетичний підходи) і конкретнонауковому (підходи діяльнісної, особистісної та професійної орієнтації) рівнях. Розкрито евристичні можливості кожного з них у виявленні сутності досліджуваного феномена, а також з’ясовано їх людиновимірну динаміку, що поступово утвердилася у процесі еволюції соціально-історичних чинників професійної діяльності педагога й наукової думки дидаскалогічного спрямування.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua
Date Deposited: 11 Mar 2016 13:59
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/360

Actions (login required)

View Item
View Item