Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Специфіка тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти

Шевченко, Ю. В. and Меркулова, Н. В. (2019) Специфіка тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (62). pp. 143-147. ISSN 1992-5786

[thumbnail of Шевченко, Меркулова_стаття.pdf]
Preview
Text
Шевченко, Меркулова_стаття.pdf

Download (377kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито проблему специфіки тьюторського супроводу в
умовах закладу загальної середньої освіти. Відзначено, що в контексті
модернізації системи освіти України, тьютор повинен спрямовувати свою
професійно-педагогічну діяльність на реалізацію інноваційного змісту для
поліпшення якості навчання учнів. Визначено, що результатом інноваційних
процесів стає використання теоретичних і практичних нововведень, а також
таких, що утворюються на межі теорії і практики тьюторського супроводу.
Так, тьютор може виступати автором, дослідником, користувачем і
пропагандистом інноваційних педагогічних технологій, теорій та концепцій.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2019 11:18
Last Modified: 08 Oct 2020 11:14
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3558

Actions (login required)

View Item
View Item