Шевченко, Ю. В. and Меркулова, Н. В. (2019) Специфіка тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр. (62). pp. 143-147. ISSN 1992-5786
Шевченко, Меркулова_стаття.pdf
Download (377kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито проблему специфіки тьюторського супроводу в
умовах закладу загальної середньої освіти. Відзначено, що в контексті
модернізації системи освіти України, тьютор повинен спрямовувати свою
професійно-педагогічну діяльність на реалізацію інноваційного змісту для
поліпшення якості навчання учнів. Визначено, що результатом інноваційних
процесів стає використання теоретичних і практичних нововведень, а також
таких, що утворюються на межі теорії і практики тьюторського супроводу.
Так, тьютор може виступати автором, дослідником, користувачем і
пропагандистом інноваційних педагогічних технологій, теорій та концепцій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 03 Jun 2019 11:18 |
Last Modified: | 08 Oct 2020 11:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3558 |