Кочкурова, О. В. and Меркулова, Н. В. (2018) Тренінг розвитку професійної ідентичності як засіб професійного становлення майбутніх вчителів початкових класів. Наука і освіта (4). pp. 165-171.
Preview
18 Стаття - укр. вар..pdf
Download (554kB) | Preview
Abstract
В умовах сучасного розвитку освіти в Україні, зокрема в контесті реалізації Концепції Нової української школи, пріоритетним стає розроблення нового змісту, методів навчання майбутніх вчителів початкових класів, яким потрібні не лише знання, але й конкретні професійні навички з інноваційної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 30 May 2019 05:42 |
Last Modified: | 06 Jan 2021 14:17 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3551 |