Аносов, І. П. (2013) Антропологічна спрямованість педагогічних інновацій у контексті гуманістичного розвитку освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (11). pp. 12-19. ISSN 2219-5203
![738-1371-2-PB.pdf [thumbnail of 738-1371-2-PB.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
738-1371-2-PB.pdf
Download (250kB)
Abstract
У статті аналізуються можливості застосування антропологічного підходу до сучасних інновацій у гуманістичному освітньому просторі; розкриваються особливості антропологічної спрямованості освітніх інновацій у процесі етно- і соціокультурного розвитку освіти; визначаються критерії антропологічності інновацій, які є ключовими показниками при оцінюванні результативності їх застосування в умовах гуманістичної особистісно-орієнтованої освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 10 Mar 2016 16:38 |
Last Modified: | 03 Nov 2020 14:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/354 |