Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль вчителя у створенні толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного класу

Добровольська, Л. П. and Третякова, І. С. (2018) Роль вчителя у створенні толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного класу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. pp. 97-100.

[thumbnail of D_29_2018.pdf]
Preview
Text
D_29_2018.pdf

Download (259kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі формування толерантного ставлення учнів до дітей з особливими потребами. Визначається, що провідна роль у створенні толерантного освітнього середовища в інклюзивному класі належить вчителю.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 12 Jun 2019 12:00
Last Modified: 13 May 2020 08:08
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3515

Actions (login required)

View Item
View Item