Добровольська, Л. П. and Третякова, І. С. (2018) Роль вчителя у створенні толерантного освітнього середовища в умовах інклюзивного класу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. pp. 97-100.
Preview
D_29_2018.pdf
Download (259kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена проблемі формування толерантного ставлення учнів до дітей з особливими потребами. Визначається, що провідна роль у створенні толерантного освітнього середовища в інклюзивному класі належить вчителю.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 12 Jun 2019 12:00 |
Last Modified: | 13 May 2020 08:08 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3515 |