Петрович, Ольга (2014) Створення творчого освітнього середовища на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та майбутніх учителів-словесників. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 311-315. ISSN 2219-5203
![873-1784-1-PB.pdf [thumbnail of 873-1784-1-PB.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
873-1784-1-PB.pdf
Download (289kB)
Abstract
У статті висвітлено особливості проектування і створення творчого особистісно зорієнтованого освітнього середовища на основі суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача і студентів-філологів із метою підготовки майбутніх фахівців до організації позакласної роботи з обдарованими учнями в системі літературної освіти, розвитку їхнього творчого потенціалу. Проаналізовано погляди науковців на поняття «творче освітнє середовище», наведено власну розробку компонентної структури творчого особистісно зорієнтованого освітнього середовища на засадах суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та майбутніх учителів-словесників.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
Date Deposited: | 10 Mar 2016 16:38 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/349 |