Атрошенко, Т. Ю. (2018) Координація впливів на особистість учня підліткового віку як одна з умов формування його соціального досвіду. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (65). pp. 9-13. ISSN 2311-5491
4 Часопис Атрошенко.pdf
Download (205kB) | Preview
Abstract
Статтю присвячено розгляду потреби в координації впливів на особистість учнів підліткового віку, що спрямована на оптимізацію процесу формування їх соціального досвіду. Обґрунтовано необхідність узгодження впливів організованої виховної роботи та об’єктивних умов. Визначено, що в разі відсутності єдності та скоординованості дій сім’ї, групи однолітків, засобів масової інформації, педагогічного колективу школи та позашкільних установ, особистість буде позбавлена можливості гармонійного та впорядкованого набуття соціального досвіду. Виокремлено складові процесу координації впливів на особистість учня підліткового віку, а саме: оптимізація взаємодії з батьками; організація взаємодії в педагогічному колективі; організація позитивної взаємодії учнівського колективу школи, співпраці між представниками різних класів; урахування стихійно здобутого соціального досвіду; зорієнтування дитини в інформаційному просторі.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 12 Jun 2019 11:39 |
Last Modified: | 07 Oct 2020 07:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3482 |