Оверко, Наталія (2014) Концептуальні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів професійно-технічних навчальних закладів у контексті модернізації освіти. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 305-310. ISSN 2219-5203
872-1783-1-PB.pdf
Download (311kB)
Abstract
Невіддільним складником модернізації освіти в Україні є вдосконалення професійної підготовки фахівців та постійний розвиток особистості майбутніх педагогічних кадрів, зокрема й для професійної школи. У статті обґрунтовано концептуальні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів професійно-технічних навчальних закладів у контексті модернізації професійної освіти: компетентнісний (для забезпечення наступності та перспективності освітнього змісту); аксіологічний (із метою посилення ціннісного ядра педагогічної майстерності); особистісно-діяльнісний (для вдосконалення професійно значущих якостей і особистісних рис педагога); акмеологічний (що дає змогу скерувати педагогічну діяльність у русло позитивних якісних змін щодо розвитку педагогічної майстерності).
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
| Depositing User: | Unnamed user with email admin@mdpu.org.ua |
| Date Deposited: | 10 Mar 2016 16:38 |
| Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/348 |




