Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості соціального педагога: філософський та психолого-педагогічний аспекти

Добровольська, Л. П. and Третякова, І. С. and Іваненко, Ю. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості соціального педагога: філософський та психолого-педагогічний аспекти. Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. ст. (38). pp. 212-222.

[thumbnail of D_19_2016.pdf]
Preview
Text
D_19_2016.pdf

Download (269kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються науково-теоретичні та методологічні засади проблеми формування екологічної відповідальності студентів-соціальних педагогів у контексті нової освітньої та виховної парадигми. Подаються шляхи формування екологічного світогляду, відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери у системі освіти. Авторами аналізується категорія екологічної відповідальності як наукове поняття та предмет дослідження. Висвітлюються психолого-педагогічні підходи до проблеми відповідальності та екологічної відповідальності, що розширює межі розуміння витоків та особливостей її становлення у майбутніх соціальних педагогів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 29 May 2019 12:21
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3455

Actions (login required)

View Item
View Item