Добровольська, Л. П. and Третякова, І. С. and Іваненко, Ю. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості соціального педагога: філософський та психолого-педагогічний аспекти. Наукові студії із соціальної та політичної психології: зб. ст. (38). pp. 212-222.
D_19_2016.pdf
Download (269kB) | Preview
Abstract
У статті розглядаються науково-теоретичні та методологічні засади проблеми формування екологічної відповідальності студентів-соціальних педагогів у контексті нової освітньої та виховної парадигми. Подаються шляхи формування екологічного світогляду, відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери у системі освіти. Авторами аналізується категорія екологічної відповідальності як наукове поняття та предмет дослідження. Висвітлюються психолого-педагогічні підходи до проблеми відповідальності та екологічної відповідальності, що розширює межі розуміння витоків та особливостей її становлення у майбутніх соціальних педагогів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 29 May 2019 12:21 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3455 |