Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Стан сформованості емпатії дітей старшого дошкільного віку

Ляпунова, В. А. and Волкова, В. А. (2018) Стан сформованості емпатії дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (58-59). pp. 142-148.

[thumbnail of Педагогика 58-59_2018_07.08.2018_1.pdf]
Preview
Text
Педагогика 58-59_2018_07.08.2018_1.pdf

Download (341kB) | Preview

Abstract

В статті викладено хід і результати констатувального етапу дослідження стану сформованості емпатії в старших дошкільників. Описано діагностики, які було підібрано до кожного з визначених критеріїв розвитку емоційної сфери дошкільників: рівень розвитку емоційної сфери дошкільників; сприймання експресії в конкретній си-туації; здатність ідентифікувати різні емоції відповідно до зовнішнього вигляду; зда-тність розрізняти емоційні стани людей. Визначено основні категорії причин, що ви-кликають яскраві емоції: несоціальна взаємодія, соціальна взаємодія та ситуація, пов’язана з внутрішніми переживаннями дитини, незалежно від конкретної ситуації. Зроб-лено висновок про незадовільний реальний стан сформованості емоційно-чуттєвої сфери старших дошкільників та необхідності посилити увагу з боку вихователів до розвитку в дітей сприйняття експресії.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 31 May 2019 06:15
Last Modified: 08 Oct 2020 11:31
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3443

Actions (login required)

View Item
View Item